سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخزن پلی اتیلن | تولید مخزن پلی اتیلن

 

از مخازن پلی اتیلن در بازار ها و برنامه های کاربردی برای ذخیره سازی مواد در صنایع مختلف استفاده و بهره برداری می شود.

مخازن ذخیره سازی پلی اتیلن برای خودرو، نفت شیمیایی، تصفیه فاضلاب، فرآوری مواد غذایی و بسیاری از صنایع دیگر را فراهم می کند. مخازن و ظروف ذخیره سازی فوق ما از یک فرآیند قالب گیری چرخشی ویژه استفاده می کنند که از هیچگونه فشار برای مخازن ذخیره سازی شیمیایی یا بخشی از آن استفاده نمی کند    .

روند تولید مخزن پلی اتیلن شرکت پایپ ایران بسیار متفاوت است   . مخزن پلی اتیلن در شرکت پایپ ایران مطابق استاندارد های ملی و بین المللی تولید و توزیع می شود که از دوام بالا، استحکام بالا و امید به زندگی طولانی برخوردار است.

ذخیره آب نقش مهمی در اهداف تجاری، صنعتی و مسکونی یا خانگی دارد. مخزن ذخیره سازی پلی اتیلنیکی از بهترین گزینه های روش های معمول ذخیره آب است. این مخزن با وزن بسیار با دوام است، که فضای ذخیره سازی کمتری را در مقابل کنسرت یا مخازن سیمانی اشغال می کند. علاوه بر این، مخازن ذخیره آب پلی اتیلن نسبت به مخازن ذخیره سازی معمولی انعطاف پذیر هستند. این ها برخی از مزایای مخازن ذخیره کننده آب پلی اتیلن در بازار است. از مواد مختلفی برای ساخت مخازن پلاستیکی ذخیره آب مانند مواد پلی پروپیلن یا شیشه فیبر و پلی اتیلن با چگالی کم خطی استفاده می شود. افزایش کاربرد هایی مانند کشاورزی و آبیاری، ذخایر سرکوب، تولید مواد شیمیایی، ظروف فاضلاب و فرآوری مواد غذایی باعث افزایش بازار مخزن ذخیره آب پلاستیک می شود.


مخزن پلی اتیلن

 

مخازن ذخیره پلاستیکی بر اساس نوع مایع ذخیره شده ساخته می شوند. این مخازن دارای ظرفیت ذخیره سازی در حدود 1.5 تا 1.9 وزن مخصوص هستند. پلاستیک هایی که برای مخازن ذخیره سازی استفاده می شوند، عموماً از سطح مایع قابل مشاهده هستند. این نوع مخازن به طور گسترده ای برای ذخیره مایعات از جمله آب غیر قابل شرب، آب آشامیدنی، کود های مایع، مایع اگزوز دیزل، مواد شیمیایی مزرعه و کشاورزی، مواد شیمیایی صنعتی، مواد تمیز کننده، صابون، ضایعات روغن نباتی، آب نمک و دیگر پلی اتیلن با چگالی بالا. بازار مخزن ذخیره آب پلی اتیلن در انبار های اضطراری در آب، سیستم های ذخیره آب چاه، کاربرد های آبیاری دام، سیستم های آبیاری و آبیاری کشاورزی استفاده می شود. بازار مخازن ذخیره آب پلی اتیلن با بالا ترین کیفیت مواد و مورد تأیید اداره غذا و دارو قرار دارد.

مخزن پلی اتیلن پایپ ایران طیف گسترده ای از خواص را ارائه می دهند و به دلیل کیفیت بالا، طراحی عالی، گزینه های مونتاژ و گزینه های رنگی کمبود شناخته شده اند. آب در مناطق مختلف منجر به افزایش استفاده از سیستم های ذخیره آب در بخش های شهری و مسکونی شده است، علاوه بر این، لزوم تصفیه، بازیافت و آب شیرین برای اهداف مختلف در بخش های صنعتی و تجاری، به ویژه در پالایشگاه ها، بسیار زیاد است.

افزایش جمعیت باعث افزایش تقاضا برای بازار مخزن پلی اتیلن در شرکت های خدماتی داخلی و عمومی و شرکت های تولید کننده مخزن پلی اتیلن در مناطق روستایی و شهری شده است. تخمین زده می شود که در آینده نزدیک نیمی از جمعیت جهان با کمبود شدید آب روبرو شوند. بنابراین، افزایش نگرانی ها در مورد مصرف آب معمولی به دلیل کمبود آب آشامیدنی در بسیاری از مناطق، بازار جهانی مخازن ذخیره آب پلی اتیلن را به دنبال دارد. علاوه بر این، افزایش فعالیت های ساخت و ساز و صنعتی سازی جهانی برای سوخت بازار مخزن ذخیره آب پلی اتیلن پیش بینی شده است. مخزن آب پلی اتیلن به دلیل فرایند تولید آن در سراسر جهان رو به رشد بوده است. این ماده معمولاً توسط پلاستیک های ساخته شده ساخته می شود. این به کاهش هزینه های تولید کمک می کند. با این حال، حجم گسترده ای از این مخازن ذخیره سازی هزینه های حمل و نقل را افزایش می دهد. پیش بینی می شود این امر بازار را مهار کند. با این حال، شرایط شدید آب و هوایی در منطقه آسیا و اقیانوس آرام نیز یکی از عوامل مهم مانع از بازار مخزن آب پلی اتیلن است.

 

مخزن پلی اتیلن


دسته بندی مخزن پلی اتیلن:

بازار مخزن ذخیره سازی پلی اتیلن می تواند بر اساس نوع پلیمر، نوع پلاستیک، شکل، اندازه و کاربرد تقسیم شود. براساس نوع پلیمر، بازار مخزن آب پلی اتیلن را می توان به شیشه فیبر، پلی اتیلن و سایر موارد تقسیم کرد.

از نظر نوع پلاستیک، بازار را می توان به بازیافت و تازه تقسیم کرد. براساس شکل، بازار را می توان به استوانه، مستطیل و غیره تقسیم کرد.

از نظر اندازه می توان بازار را به صورت کوچک (کمتر از 1000 لیتر) ، متوسط ??(بین 1000 لیتر تا 5000 لیتر) و بزرگ (بیش از 5000 لیتر) تفکیک کرد.

از نظر کاربرد، بازار را می توان به بخش تجاری، مسکونی، شهری و صنعتی طبقه بندی کرد. مخازن آب استوانه ای با اندازه متوسط ??از پلیمر های مبتنی بر پلی اتیلن بازیافت شده ساخته شده است. این بخش احتمالاً سهم عمده ای از بازار جهانی مخزن ذخیره آب و مخزن پلی اتیلن را در اختیار دارد.

کارخانه تولید مخزن پلی اتیلن پایپ ایران:

قبل از توافق برای همکاری با هر تأمین کننده یا تولید کننده مخزن پلی اتیلن، اطمینان حاصل کنید که آن ها می توانند مشخصات شما را رعایت کنند و این که از خدمات عالی مشتری برخوردار هستند.

گروه تولیدی و صنعتی پایپ ایران بزرگ ترین تولید کننده مخزن پلی اتیلن و همچنین انواع محصولات پلی اتیلنی، در هر زمینه از فعالیت های صنعتی در سراسر جهان را تأمین می کند. محدوده استاندارد محصولات ما و قابلیت های طراحی مخزن پلی اتیلن گسترده است.

مخزن پلی اتیلن شرکت پایپ ایران برای دوام و نصب سریع و آسان طراحی و تولید شده اند. از آن جا که مخازن ما از پلی اتیلن ساخته شده است، آن ها توسط مواد شیمیایی خاک و مواد شیمیایی و گاز های موجود در فاضلاب بی اثر نیستند، بنابراین مخازن پلی اتیلن ما زنگ نمی زنند و دچار خوردگی نمی شوند. ما مخازن پلی اتیلن خود را به صورت یک یا دو محفظه ارائه می دهیم، همچنین مخازن پلی اتیلن خود را که از قبل لوله کشی شده اند، پیشنهاد می کنیم، به این معنی که آن ها آماده نصب هستند. در صورت نیاز به انتخاب مخزن پلی اتیلن مناسب برای شما، کارشناسان فروش ما با کمال میل به شما کمک می کنند. شما می توانید به مراجعه به سایت مخزن پلی اتیلن پایپ ایران با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران در ارتباط باشید.

 

مخزن پلی اتیلن